Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

Greenpeace Polska
Warszawa
praca stacjonarna
2417 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

Jesteśmy najbardziej rozpoznawalną organizacją ekologiczną na świecie, od 40 lat nagłaśniającą i

rozwiązującą globalne problemy środowiskowe. W Polsce jesteśmy znani m.in. z ochrony Doliny Rospudy, ochrony Puszczy Białowieskiej i działań na rzecz pszczół oraz walki ze smogiem.

Miejsce pracy: Warszawa

 

Główne zadania i obowiązki:
  • Budowanie trwałego i szerokiego poparcia społecznego dla działań Greenpeace w Polsce i na świecie
  • Przygotowanie i realizacja projektów związanych z wizerunkiem i komunikacją - zarówno samodzielnie, jak i w zespole
  • Bliska współpraca z mediami i dziennikarzami - w tym informacyjnymi, branżowymi i lifestyle’owymi,
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i wizerunkowej organizacji, a także poszczególnych obszarów jej działalności
  • Współpraca z podwykonawcami i partnerami
  • Monitoring mediów
  • Wyciąganie wniosków ze wszystkich działań
  • Biegłość w poruszaniu się po zagadnieniach merytorycznych związanych z działalnością Greenpeace w Polsce, szczególnie związanych z ochroną różnorodności biologicznej
Kompetencje:
  • Doświadczenie w pracy w mediach/PR (min. 2 lata)
  • Doskonały warsztat pracy, szeroki zakres praktycznych umiejętności
  • Znajomość rynku mediów
  • Sprawność w poruszaniu się po świecie nowych mediów
  • Umiejętność wykorzystania dla potrzeb organizacji różnych kanałów komunikacji
  • Doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych
  • Biegły język angielski (znajomość sprawdzana podczas rozmowy kwalifikacyjnej), jeszcze bieglejszy język polski
  • Kontakty w świecie mediów
  • Ogólne zrozumienie dla idei i metod działania Greenpeace
Oferujemy:
  • Trudną i wymagającą pracę w dynamicznym zespole zaangażowanych profesjonalistów i profesjonalistek
  • Możliwość uczestniczenia w działaniach organizacji mających realny wpływ na naszą rzeczywistość
  • Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony
  • Wynagrodzenie od 5400 do 6400 złotych brutto
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Poznaj

FUNDACJA GREENPEACE POLSKA

Greenpeace przeciwstawia się niszczeniu środowiska naturalnego od 1971 roku, kiedy to grupa aktywistów protestowała przeciwko testom nuklearnym przeprowadzanym przez rząd Stanów Zjednoczonych u wybrzeży Alaski. Od tamtej pory istotą działania organizacji są pokojowe akcje bezpośrednie na wodzie, ziemi i w powietrzu, których celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na przypadki niszczenia Ziemi, istotne problemy ekologiczne, a także wskazanie odpowiedzialnych za taki stan rzeczy.Greenpeace działa w ponad 55 krajach świata. Aby zachować swoją niezależność, nie przyjmujemy dotacji od rządów (w tym Unii Europejskiej) oraz biznesu. Działania Greenpeace finansowane są dzięki wsparciu indywidualnych darczyńców.W Polsce Greenpeace powstał w 2004 roku. Od początku działamy na rzecz zmian systemowych w obszarze ochrony przyrody. Pokojowe akcje a także raporty i ekspertyzy pomagają nam zwrócić uwagę opinii publicznej i decydentów na najważniejsze problemy ekologiczne Polski i świata. Od ochrony klimatu, przez ochronę najcenniejszych lasów, ochronę pszczół i wspieranie rolnictwa przyjaznego środowisku, po ochronę gatunków zagrożonych i cennych ekosystemów. Wszystko to robimy dzięki wsparciu i zaangażowaniu tysięcy osób, które działają z nami na rzecz bezpiecznej, zdrowej planety.

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...