- praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej
- obsługa połączeń przychodzących, wychodzących (audio oraz video), maili, chatów
- nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
- przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i usług)
- udzielanie informacji o produktach i usługach
- rozwiązywanie problemów i wymiana urządzeń, rozpatrywanie reklamacji
- wprowadzanie danych do systemu
- biegła znajomość języka niemieckiego – C1
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1-B2)
- orientacja na klienta
- szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- doświadczenie w obsłudze klienta
- umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
- skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- umowę o pracę na pełny etat
- wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto + bonus 700 zł brutto
- praca od poniedziałku do piątku (8:00 – 21:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty
- rzetelne przygotowanie do pracy
- praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.