Polski Ogród sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota, ul. Mszczonowska 2
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
- Obsługę zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie obsługi komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania.
- Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja.
- Monitorowanie systemu kopii zapasowych.
- Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach.
- Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników (Active Directory).
- Obsługę systemów informatycznych oraz aplikacji.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu firmowego przekazywanego użytkownikom.
- Współpracę z kolejnymi liniami wsparcia.
Nasze wymagania:
- Co najmniej rok doświadczenia na analogicznym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych, tj. Windows 10/11 (w zakresie instalacji i konfiguracji).
- Znajomość pakietu Office365.
- Podstawowa wiedza z zakresu administrowania serwerami Windows 2019 w tym: AD, DHCP, DNS.
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych.
- Umiejętność obsługi i konfiguracji urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery etc.).
- Znajomość zagadnień związanych z oprogramowaniem AV.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Pozytywne nastawienia i poczucie humoru – mile widziane :-)
Oferujemy:
- Pełną wyzwań pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji w branży FMCG.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Profesjonalny onboarding.
- Wsparcie doświadczonego zespołu współpracowników.
- Elastyczne godziny pracy.
- Dużą samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, platforma do nauki języków obcych; świadczenia z ZFŚS.