Jesteśmy hurtownią farmaceutyczną z ponad 30 letnim doświadczeniem. Zajmujemy się dystrybucją produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz produktów specjalnego przeznaczenia medycznego głównie z rodzaju lecznictwa zamkniętego. Praca wiąże się z odpowiedzialnością za stan zdrowia ostatecznego klienta, dlatego też działamy w środowisku wysoce proceduralnym stosując najwyższe standardy. MEDAN to firma rodzinna z wartościami stawiającymi na szczerą relację pracownik-pracodawca, zapewniająca wspierające środowisko pracy. Obecnie jesteśmy w procesie reorganizacji działu handlowego i poszukujemy osób, które charakteryzują się wysoką kulturą i etyką pracy, ceniących sobie wyzwania i biorących odpowiedzialność za powierzone zadania.
Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:
- realizacja zamówień (zamawianie, przyjmowanie i sprzedaż towarów),
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami i dostawcami towarów,
- prowadzenie i ewidencjonowanie wymaganej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej,
- monitorowanie stopnia realizacji kontraktów podległych placówek,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- czynna i sprawna współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji wspólnego celu.
- siedziba firmy znajduje się w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym, ul. Franza Blumwego 21,
- łatwy dojazd do pracy komunikacją miejską lub od drogi krajowej S10, S5, A1,
- praca stacjonarna 5 dni w tygodniu, w godzinach 6:30-14:30, 7:30-15:30,
- praca w Dziale Handlowym w Sekcji Realizacji Zamówień Publicznych w 4 osobowym zespole.
- wykształcenie wyższe,
- min. 2 letnie doświadczenie handlowe w branży farmaceutycznej ,
- znajomość asortymentu stosowanego w lecznictwie zamkniętym (produkty lecznicze, zamienniki, wyroby medyczne itp.),
- znajomość podstawowych zasad prawa zamówień publicznych,
- wysoka kultura pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu i klienta,
- umiejętność reagowania na nieoczekiwane zdarzenia,
- zdolności analityczne i umiejętność pracy z danymi,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- dobra znajomość obsługi MS Office/Libre Office,
- inicjatywa, wytrwałość i zaangażowanie w pracę,
- samodzielność, sumienność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- chęć rozwoju kompetencji i otwartość na zmiany.
- znajomość obsługi programu KAMSOFT,
- znajomość prawa farmaceutycznego w zakresie hurtowni farmaceutycznych,
- znajomość zasad Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej,
- wykształcenie farmaceutyczne.
- zatrudnienie na umowę o pracę (6-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony),
- możliwość skrócenia okresu próbnego w zależności od posiadanych umiejętności i osiągnięcia samodzielności w pracy,
- indywidualny program wdrożeniowy do pracy,
- przydzielenie opiekuna w okresie próbnym odpowiedzialnego za bezpośrednie wsparcie i wdrożenie w pracę,
- możliwość wzięcia udziału w programie szkoleń oraz warsztatach rozwijających kompetencje i kwalifikacje,
- samodzielność i możliwość wpływu na rozwój firmy,
- pakiet medyczny, sportowo-rekreacyjny i ubezpieczenie grupowe,
- pakiet dodatkowych, pełnopłatnych dni wolnych,
- dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych, szkoleń i kursów,
- wzrost wynagrodzenia wraz z nabywaniem nowych umiejętności i kwalifikacji.