- Tworzenie planogramów ekspozycji produktów zgodnie z przyjętymi standardami,
- Bieżąca współpraca z aptekami w zakresie realizacji przyjętych najlepszych praktyk standardów ekspozycyjnych,
- Zapewnienie efektywnej współpracy ze współpracującymi zespołami, m.in. zakupy, kategoryzacja, sprzedaż,
- Praca nad tworzeniem oraz ciągłym podnoszeniem jakości standardów ekspozycyjnych,
- Analiza danych biznesowych, w tym pomiar efektywności wdrożonych rekomendacji merchandisingowych,
- Tworzenie oraz wdrażanie (w tym dystrybucja) materiałów POS- standy, ekspozytory, dodatkowe oznaczenia.
- Bardzo dobra znajomość MS Office 365, w szczególności Excel,
- Znajomość i doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych w branży FMCG i/lub Retail,
- Znajomość branży farmaceutycznej będzie dodatkowym atutem,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy ze zróżnicowanymi zespołami oraz firmami zewnętrznymi,
- Bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy,
- Zdolność wnioskowania i analitycznego myślenia,
- Umiejętność swobodnej komunikacji, prowadzenia prezentacji,
- Mile widziana znajomość programu Space Planning Plus BY (JDA).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, platforma językowa eTutor,
- Program poleceń pracowniczych,
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- Biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!