Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.
Dla naszego klienta - Firmy która jest filią francuskiej Grupy sektora przemysłowego THIRARD, specjalizującego się w produkcji i dystrybucji elementów mechanicznych zabezpieczeń mienia dla zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa, obecnego na arenie międzynarodowej od ponad 100 lat, zatrudniającej ponad 450 osób na całym świecie i realizującej obroty na poziomie ponad 50 M€, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Jeśli chcesz dołączyć do organizacji, która dostarcza profesjonalne i innowacyjne rozwiązania dla swoich Klientów, utrzymując przy tym atmosferę współpracy i rozwoju, podziel się z nami swoją aplikacją.
Jeśli nie boisz się wyzwań, cenisz sobie niezależne stanowisko, masz w sobie energię, mnóstwo pomysłów, pokłady kreatywności i chcesz być częścią prężnie działającej Grupy, to poniższe zadania są specjalnie dla Ciebie:
- Realizowanie planu działań sprzedażowych i marketingowych;
- Budowanie relacji z klientami i wizerunku Spółki;
- Analiza trendów w e-commerce, rynku i konkurencji;
- Obsługa klientów (udzielanie informacji o produktach, usługach, spersonalizowanych ofertach, jak również przetwarzanie zamówień, obsługa posprzedażowa);
- Zapewnienie kontynuacji zamówień i ich wysyłki we współpracy z działem logistyki;
- Aktualizowanie katalogu produktów;
- Obsługa i rozwijanie kont marketplace (Allegro, Amazon, eBay)
- Prowadzenie strony internetowej , projektowanie działań w mediach społecznościowych, kampanii marketingowych (Allegro Ads, Facebook Ads);
- Analizowanie wizyt w witrynach i skuteczności kampanii reklamowych za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics;
- Nadzorowanie budżetu, monitorowanie cen oraz raportowanie;
- Stosowanie polityki cenowej i optymalizacja marży handlowej;
- Zarządzanie relacjami z partnerami handlowymi (agencje, rynki, przewoźnicy itp.);
- Monitorowanie i analizowanie wskaźników wydajności w punktach sprzedaży za pomocą narzędzi kontrolnych.
- Pierwszego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowisku;
- Biegłej znajomości języka angielskiego lub francuskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny;
- Umiejętności analizowania wymagań i potrzeb klienta oraz budowania długotrwałych relacji biznesowych;
- Umiejętności analitycznych wykorzystywanych do śledzenia sprzedaży internetowej;
- Znajomość koncepcji, narzędzi i metod publikowania w Social Media (CMS, sieci społecznościowe, e-mailing, itp.)
- Zamiłowania do pracy wymagającej pomysłowości, niezależności oraz kreatywności;
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w start up’ach oraz aktywnościach związanych z rozwojem biznesu;
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz efektywnej organizacji pracy własnej.
- Rozwój w międzynarodowym środowisku;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Swobodę w działaniu i rozwijaniu umiejętności;
- Brak bieżącego rozliczania z wykonywanych zadań oraz hamowania pomysłów;
- Management poziomy i funkcjonowanie w trybie projektów.
Poznaj
Optim Human Sp. z o.o.
Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).
Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).
Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.