Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 300 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
- zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
- nadzór nad integracjami i importem danych,
- codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
- przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
- prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
- współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
- koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
- uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
- wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
- wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
- tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
- dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta.
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu B1,
- posiadasz praktyczną wiedzę w obszarze analityki webowej i digital marketingu,
- osoba dynamiczna, zorientowana na wynik, odważnie zgłaszająca nieszablonowe rozwiązania i nowe pomysły.
- doświadczenie w wykorzystywaniu PrestaShop,
- znajomość rynku mebli i wyposażenia wnętrz,
- wiedza o handlu internetowym,
- wiedza w obszarze analityki webowej,
- wiedza w obszarze digital marketingu.
- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- praca w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę lub umowę B2B,
- elastyczna praca w formie hybrydowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- udział w ambitnych projektach i wyzwaniach,
- praca w ambitnym zespole,
- możliwość dalszego rozwoju,
- dalsze szkolenia w obszarze e-commerce,
- pakiet zniżek na produkty oferowane przez firmę,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- dofinansowanie do kursów językowych.
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi