- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Kartę sportową
- Prywatną opiekę medyczną
- Przejrzysty system wynagradzania
- Dostęp do bazy szkoleń
Specjalista/ka ds. budowania relacji i wsparcia klienta
Dzień dobry... a właściwie cześć!
mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której:
- sprzedajesz produkty bankowe dla klientów (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje),
- aktywnie pozyskujesz nowych klientów,
- promujesz zdalne kanały dystrybucji,
- realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe,
- budujesz pozytywny wizerunek mBanku.
Twój niezbędnik:
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
- chęć zdobywania nowych umiejętności,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe),
- wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomiczne.
- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Kartę sportową
- Prywatną opiekę medyczną
- Przejrzysty system wynagradzania
- Dostęp do bazy szkoleń
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.