FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimexoraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.
Najważniejsze fakty:
- utrzymujemy ponad 1300 km dróg krajowych i autostrad,
- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych,
- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem.
Do naszej Centrali w Warszawie prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Analiz HR
Miejsce pracy: Warszawa
Za co cenią nas Pracownicy?
- Stabilność zatrudnienia również w okresach kryzysów gospodarczych oraz stałe umacnianie się marki na rynku polskim
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport)
Zadania, z którymi zmierzysz się w pracy:
- Uczestniczenie w przygotowywaniu kierunków polityki płacowej i programu świadczeń pracowniczych, a także systemów motywacyjnych, premiowych i innych specjalnych planów wynagrodzeń dla poszczególnych grup pracowników
- Comiesięczne raportowanie, analizowanie i interpretacja wskaźników HR
- Udział w procesie budżetowania kosztów wynagrodzeń oraz ich okresowych przeglądach
- Przygotowywanie założeń kosztów wynagrodzeń w procesie ofertowania usług
- Analiza siatek wynagrodzeń i premii dla istniejących stanowisk w strukturze firmy
- Monitorowaniem trendów rynkowych w zakresie polityki wynagrodzeń i przygotowywanie prognoz na potrzeby biznesu
- Opiniowanie i rozliczanie systemów premiowych
- Wyciąganie wniosków na podstawie przygotowywanych analiz i rekomendowanie niezbędnych działań, pełnienie roli doradczej i szybkie reagowanie na potrzeby biznesowe
- Ścisła współpraca z Działem Kontrolingu – tworzenie rezerw kosztów wynagrodzeń, analiza spójności danych, analiza odchyleń od budżetu
- Tworzenie i wdrażanie narzędzi ułatwiających raportowanie oraz przepływ informacji
- Przygotowywanie prezentacji i dashboardów w zakresie wskaźników HR
- Identyfikowanie potrzeb oraz tworzenie wskaźników w zakresie kontrolingu personalnego, np. koszty pracy, absencji, nadgodzin, etaty, ROI
- Raportowanie ad hoc na potrzeby biznesu w zakresie danych HR
Oczekiwania, które postawimy przed kandydatami:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane z zakresu ekonomii, finansów, matematyki lub zarządzania zasobami ludzkimi
- Doświadczenie w obszarze kontrolingu personalnego
- Doświadczenie na stanowisku w obszarze HR i wiedza z zakresu prawa pracy będzie dodatkowym atutem
- Znajomość MS Office, w szczególności Excel na poziomie zaawansowanym - umożliwiający swobodną obróbkę danych i tworzenie raportów
- Zdolność logicznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych, wyciągania i prezentowania wniosków.
- Kreatywność, umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby biznesu i szukania rozwiązań
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywane zadania oraz umiejętności organizacji pracy własnej
- Odpowiedzialność i dyskrecja
- Umiejętność współpracy w zespole oraz komunikacji na różnych poziomach organizacji
- Zainteresowanie trendami na rynku pracy oraz chęci rozwoju zawodowego w obszarze kontrolingu personalnego
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat (liczymy na to, że zwiążesz się z naszą organizacją na dłużej).
- Jasny system wynagrodzenia – wynagrodzenie podstawowe oraz premia roczna, której wysokość będzie uzależniona przede wszystkim od Twojej pracy.
- Realną możliwość rozwoju oraz zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności w obszarze kontrolingu personalnego
- Zespół wspierających się współpracowników (zawsze możesz liczyć na naszą pomoc, wsparcie oraz swobodną i niekorporacyjną atmosferę pracy).