Praca.pl Praca Lubelskie Chełm Specjalista ds. Administracyjnych Chełm
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

STRABAG Sp. z o.o.
Chełm
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
14 godz. temu

Sukces zależy od pracy zespołowej!

 

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.

 
Zostań częścią naszego zespołu !

 

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Chełm
Zadania
  • bieżąca obsługa administracyjna biura budowy,
  • przygotowywanie standardowych pism i dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze,
  • rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach elektronicznych
  • zamawianie artykułów i materiałów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura,
  • współpraca z innymi jednostkami Koncernu, biurem Inżyniera Kontraktu i Inwestora
  • przyjmowanie i obsługa interesantów, organizacja spotkań
  • przygotowywanie standardowych pism
  • rozliczenia z kontrahentami i monitoring należności / zobowiązań
Wymagania
  • wykształcenie średnie / wyższe preferowane kierunki administracja, zarządzanie
  • zdolność szybkiego uczenia się oraz chęć do pogłębiania wiedzy
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B
Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.

Agnieszka Markiewicz
Parzniewska 10
05-800 Pruszków
www.strabag.pl/kariera
Aplikuj teraz
 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Rejestratorka Medyczna / Rejestrator Medyczny

    Synevo Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
  • Specjalista administracyjno-biurowy w kancelarii prawnej

    ManpowerGroup   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
  • Specjalista ds Administracyjno-Biurowych (Recepcja)

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa recepcji i pomieszczeń biurowych, Obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz firmami zewnętrznymi, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia rejestracyjnego

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie dla Specjalistów ds. Rejestracji podczas opracowywania dokumentacji rejestracyjnej; Zlecanie tłumaczeń, tłumaczeń przysięgłych, odpisów notarialnych, stosownych legalizacji dokumentacji oraz nadzorowanie terminowej realizacji zleceń; Kompleksowa obsługa...
  • Młodszy Specjalista ds. Serwisu

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz dokumentacją serwisową;
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Kliniki Ginekologii i Położnictwa

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    14 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Kliniki Ginekologii i Położnictwa, wsparcie administracyjne i prowadzenie dokumentacji biurowej kierownika jednostki, obsługa systemów uczelnianych oraz strony internetowej, obsługa zamówień, zgłaszanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji i Wsparcia Zarządu

    Orange Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
  • Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...