Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
  • Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Referent / Specjalista w Dziale Serwisu Aparatury CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: realizacja zakupów urządzeń oraz aparatury medycznej na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, doradztwo i pomoc techniczna...
  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    24 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Toruń Specjalista ds. Administracyjnych Toruń
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Praca.pl Sp. z o.o.
Toruń
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
268 dni temu

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Toruń
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi.
  • Administrowanie dokumentacją.
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie.
  • Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach.
  • Koordynacja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów i raportów.
  • Organizacja spotkań biznesowych oraz zarządzanie kalendarzem spotkań.
  • Obsługa klientów i gości odwiedzających biuro.
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura w materiały biurowe.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze oraz efektywnego zarządzania czasem.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy własnej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - mile widziane.
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (administracja, zarządzanie, itp.).
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Praca.pl

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Podobne oferty

  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
  • Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
  • Specjalista ds. finansowych

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod kątem procedur oraz ich wycena; bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania w zakresie przygotowywania rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych (zgodne z...
  • Referent / Specjalista w Dziale Serwisu Aparatury CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: realizacja zakupów urządzeń oraz aparatury medycznej na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, doradztwo i pomoc techniczna...
  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    24 godz.
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...