Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za wsparcie Kierownika Biura Zarządu w zakresie obowiązków Biura Zarządu, w tym w szczególności organizację i obsługę pracy Zarządu/Rady Nadzorczej i innych organów statutowych, dokonywanie czynności faktycznych i prawnych mających na celu realizację obowiązków rejestracyjnych i sprawozdawczych spółek oraz zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów, w tym ich archiwizowanie.
- Obsługa organów statutowych - wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji korporacyjnej (projektów uchwał, protokołów, sprawozdań, wniosków do KRS) również w języku angielskim.
- Zgłaszanie dokumentów finansowych i sprawozdawczych do odpowiednich rejestrów/systemów informatycznych KRS.
- Zakładanie spółek i rejestracja w rejestrach, w tym KRS, CRBR, itp. oraz realizacja innych czynności z związanych z tym procesem obowiązkami rejestracyjnymi i sprawozdawczymi obsługiwanych spółek.
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów – weryfikacja dokumentacji przedkładanej do podpisu członkom Zarządu i wsparcie przy jej podpisywaniu.
- Prowadzenie rejestrów umów, pełnomocnictw, uchwał.
- Skanowanie umów i dokumentów kluczowych, archiwizacja dokumentów drogą elektroniczną.
- Koordynacja współpracy z notariuszami w zakresie czynności obsługiwanych przez Biuro Zarządu.
- Wykształcenie wyższe, z zakresu prawa/administracji/zarządzania
- 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wysokie zdolności komunikacyjne
- Zdolność szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu
- Dokładność, sumienność, niezawodność służbowa
- Umiejętność organizacji pracy własnej, priorytetyzowania zadań
- Kultura osobista
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę przy realizacji ciekawych projektów
- Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie
- Udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!