Dołącz do Toyota Boshoku Legnica i przekonaj się, że warto z nami budować firmę i swoją zawodową przyszłość.
Doceniamy naszych pracowników, ponieważ to ich wysiłek składa się na sukces całego przedsiębiorstwa.
Toyota Boshoku Legnica to zaufana firma odpowiedzialna społecznie, która wyprzedza czasy i trendy otwierając przyszłość dzięki wspólnym wysiłkom.
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Miejsce pracy: Legnica
Zakres obowiązków
- Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów
- Rejestracja faktur
- Wsparcie administracyjno - organizacyjne biura
- Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc.
- Opieka nad flotą samochodową
- Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych
- Współorganizacja eventów zakładowych oraz współpraca z działem komunikacji
- Koordynacja i wsparcie zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkim
- Wprowadzanie i nadzorowanie danych w systemach HR
Poszukiwane kompetencje
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość programów MS Office
- Prawo jazdy kat B
- Komunikatywność, otwartość na nowe zadania
- Doskonała organizacja pracy własnej
- Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność
Mile widziane
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka japońskiego
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełen etat, bezpośrednio z firmą Toyota Boshoku Legnica
- Komputer i telefon służbowy
- Elastyczny czas pracy
- Czyste i przyjazne warunki pracy
- Nagroda roczna
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz ubezpieczenia grupowego
- Dofinansowanie do obiadów
- Bogaty pakiet świadczeń z funduszu socjalnego (m.in Wczasy pod Gruszą, Becikowe...)
- Program Toyota Family – preferencyjny leasing i zakup samochodów Toyota dla Pracowników
- Program Rekomendacji Pracowników
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji w doświadczonym zespole współpracowników, ekspertów w dziedzinie