- wykształcenie min. średnie techniczne z profilami w telekomunikacji, elektronice, elektryce lub informatyce
- znajomość rozwiązań stosowanych w okablowaniu strukturalnym
- posiadanie umiejętności w zakresie instalacji antywłamaniowych, telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz systemów przeciwpożarowych
- gotowość do pracy na wysokości, szczególnie powyżej 3 metrów
- potwierdzenie niekaralności za pomocą wyciągu z Krajowego Rejestru Skazanych
- mile widziane : wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (gotowość do jego pozyskania)
- mile widziane : uprawnienia SEP E1 do 1 kV
- znajomość pakietu Microsoft Office
- dyspozycyjność oraz elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków
- prawo jazdy kategorii B oraz własny samochód (płacimy za to dodatkowe wynagrodzenie)
- telefon komórkowy, laptop
- dostarczanie i utrzymanie usług teletechnicznych oraz systemów bezpieczeństwa
- wykonywanie konserwacji, prac serwisowych oraz budowy systemów niskoprądowych
- realizacja audytów oraz wywiadów technicznych, rezerwacja zasobów
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych awarii i uszkodzeń
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji technicznej realizowanych usług
- współpraca z przedstawicielem Klienta, podwykonawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz innymi podmiotami w procesach dostarczania i utrzymania usług
- budowanie instalacji teletechnicznej niskoprądowej, wykonywanie pomiarów i kosztorysowanie prac
- współpracę w formie B2B
- elastyczny model pracy dostosowany do Twoich możliwości i oczekiwań
- wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia, umiejętności i ilości przepracowanego czasu
- praca w zespole ludzi tworzących świetną atmosferę
- możliwość zdobywania nowych umiejętności wiedzy i doświadczeń
- dostęp do szkoleń wewnętrznych z wiodącymi specjalistami w kraju
- praca przy budowie i utrzymaniu najnowocześniejszych rozwiązań stosowanych na świecie
- rzetelne i stabilne partnerstwo,
- siła marki,
- stałe wsparcie dedykowanego menedżera,
- program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne uzależnione od realizacji celów,
- bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity,
- feedback.
- zadaniowy styl pracy.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.