- telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń awarii technicznych usług IT na rzecz klienta Integrated Solutions Sp. z o.o.
- terminowe identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
- przekazywanie rozwiązań awarii do realizacji odpowiednich służb technicznych
- praca w trybie zmianowy
- wykształcenie wyższe techniczne (lub student ostatnich lat studiów)
- znajomość architektury PC, LAN, WAN, WLAN, TCPIP, systemów operacyjnych z rodziny
MS Windows, pakietu biurowego MS Office - podstawowa znajomość Microsoft Exchange
- znajomość sprzętu komputerowego (RAM, CPU, Laptopy, etc.)
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację
- przestrzeganie standardów bezpieczeństwa informacji
- umiejętności radzenia sobie z pracą pod presją czasu, zadań
- dbałość o jakość oraz o szybkość dostarczonych klientom rozwiązań
- znajomość Active Directory
- znajomość Lotus Notes
- pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce
- kontakt z najnowocześniejszymi technologiami oraz doświadczonymi specjalistami
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoim kierunkiem zainteresowań i ambicji
- pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, program emerytalny)
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.