(biuro/praca zdalna)
Umowa zlecenia
- Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów w systemie zgłoszeniowym,
- Przekazywanie Klientowi informacji o zmianie statusu realizowanych zgłoszeń,
- Informowanie o awariach i utrudnieniach w działaniu systemów teleinformatycznych,
- Rozpatrywanie i obsługa Monitów, Eskalacji oraz Reklamacji
- Przywracanie normalnego działania usług w uzgodnionym czasie przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi,
- Realizacja zamówień przy wykorzystaniu zdalnych narzędzi – takich jak Instalacja, Przeniesienie, Dodanie lub Zmiana w zakresie obsługi aplikacji i informatycznego sprzętu biurowego,
- Realizacja zamówień dostępu do systemów teleinformatycznych – zakładanie, modyfikacja blokowanie kont.
- Podstawowa znajomość architektury PC, architektury sieci: LAN, WAN, WLAN, TCPIP oraz systemów MDM oraz budowy serwerów pod względem sprzętowym,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, usług M365, MS Exchange oraz komunikatorów Skype for Business, Teams,
- Dobra znajomość i umiejętność obsługi Active Directory,
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows w szczególności Windows 10 oraz 8 i 7,
- Komunikatywność,
- Motywacja do realizacji wyznaczonych zadań i celów,
- Umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja pracy,
- Motywacja i chęć rozwoju zawodowego,
- Dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywny, najlepiej na poziomie minimum B1).
- Pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce.
- Atrakcyjną stawkę godzinową uzależnioną od doświadczenia i kwalifikacji,
- Cykl szkoleń przygotowujących do wykonywania zadań Konsultanta Service Desk,
- Certyfikaty z różnych branż IT
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.