Zatrudniając ponad 2000 inżynierów, Sii jest liderem wśród dostawców usług IT i inżynierii. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Zatrudniamy ludzi z pasją i pracujemy dla najlepszych!
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Lublin
ZADANIA
- Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów
- Kompleksowa telefoniczna oraz mailowa obsługa użytkowników
- Zdalne wsparcie techniczne w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
- Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń
- Bieżące analizy danych zawartych w incydentach
- Dokumentowanie wykonanych modyfikacji w systemach
WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe, preferowany profil informatyczny
- Minimum półroczne doświadczenie zawodowe związane ze zdalnym wsparciem użytkowników w ramach zespołu Pierwszej Linii Wsparcia (Service Desk)
- Znajomość budowy sprzętu komputerowego i podstawowych elementów konfiguracji
- Dobra znajomość systemu Windows/ UNIX/ LINUX
- Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
- Umiejętność posługiwania się podstawowymi skryptami i zapytaniami SQL
- Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres i sytuacje konfliktowe
- Umiejętność szybkiego zrozumienia tematu zgłaszanego incydentu oraz rozwiązywania problemów
- Nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań
- Otwartość na pogłębianie wiedzy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Certyfikaty poświadczające kompetencje zawodowe związane z technologiami IT będą dodatkowym atutem
OFERUJEMY
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do lat doświadczenia i posiadanych umiejętności
- Stabilną oraz elastyczną forma zatrudnienia (Umowa o pracę lub B2B)
- Bezpłatne zajęcia z języka angielskiego
- Szerokie możliwości rozwoju w ciekawych projektach dla Klienta o znanej marce na rynku
- Spotkania integracyjne we wspaniałej atmosferze
- Kartę MultiSport, seanse kinowe i wiele innych atrakcji w ramach Programu Kafeteryjnego
- Prywatną opiekę lekarską w prestiżowej przychodni medycznej
- Pyszną kawę w wybornym towarzystwie oraz wzrost endorfin podczas odpoczynku w xBox Roomie