Zatrudniając ponad 2000 inżynierów, Sii jest liderem wśród dostawców usług IT i inżynierii. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Zatrudniamy ludzi z pasją i pracujemy dla najlepszych!
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA
- Bezpośredni kontakt z klientem oraz drogą telefoniczną i mailową
- Rejestracja oraz obsługa zgłoszeń z zakresu: siec LAN, komputery PC, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej, oprogramowanie klienckie
- Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
- Przygotowywanie raportów
- Praca w jednym z biur w lokalizacjach: Białystok, Lublin, Rzeszów, Warszawa, Zamość, Łódź, Gorzów, Kielce, Zgierz, Bełchatów, Opole, Turów, Dolna Odra
WYMAGANIA
- Znajomość systemu operacyjnego Windows
- Znajomość pakietów MS Office
- Znajomość podstaw zagadnień sieciowych LAN/WAN oraz administrowania systemami i sieciami
- Minimum średnie wykształcenie
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
- Zaangażowanie, samodzielność i chęć rozwoju osobistego
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
- Mile widziana :
- Znajomość Sharepoint
- Znajomość umiejętności obsługi Active Directory, systemu MS Exchange
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
OFERUJEMY
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Doskonałą atmosferę pracy