Ogłoszenie numer: 362620, z dnia 2013-12-31
Advatech Sp. z o.o. to integrator rozwiązań informatycznych. Stosujemy najnowocześniejsze technologie informatyczne. Zajmujemy się wdrożeniami, które prowadzą doświadczeni inżynierowie. Dostarczamy przedsiębiorstwom i instytucjom produkty i usługi informatyczne, podnoszące efektywność i sprawność ich działania. Podstawowe obszary naszej działalności to: systemy bezpieczeństwa i archiwizacji danych (m.in EMC, IBM, Symantec, RSA Security, Veeam), systemy pracy grupowej i zarządzania informacją (m.in. Lotus Notes/Domino, autorskie systemy iDoc i profit-CRM, Ex Change), integracja sprzętowo-systemowa (m.in. IBM, HP, Oracle, CISCO, Microsoft, Red Hat).
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: WROCŁAW– SPECJALISTA SERVICE DESK
Opis stanowiska
Inżynier Service Desk. Stacjonarna obsługa zgłoszeń serwisowych wraz z logistyką części zamiennych.
Obowiązki:
- Rejestracja zgłoszeń serwisowych w systemie ITSM
- Opieka nad zgłoszeniami serwisowymi i pilnowanie utrzymania SLA
- Koordynacja zgłoszeń serwisowych
- Kontrola utrzymania warunków umów serwisowych
- Współpraca z producentami oraz inżynierami Advatech
- Wprowadzanie nowych umów serwisowych
- Realizacja prostych zgłoszeń
- Generowanie raportów z oprogramowania ITSM
- Zarządzanie logistyką części zamiennych
- Zarządzanie magazynami Advatech
Wymagania
- Obsługa systemu ITSM LanDesk
- Ogólna wiedza na temat współpracy serwisowej z producentami
- Znajomość port folio Advatech
- Wiedza techniczna w zakresie port folio Advatech umożliwiająca obsługę serwisową prostych zgłoszeń
- Certyfikaty serwisowe we wskazanym zakresie
- Certyfikaty ITIL
Oferujemy
Ścieżka rozwoju
- Specjalista SD -> Team Leader Service Desk -> -> (2 lata) Młodszy Inżynier -> Inżynier -> -> (2 lata) Inżynier Systemowy -> Starszy Inżynier
Umowa
- Pierwsza umowa o pracę na okres próbny zamknięty 6m
- Druga umowa o pracę na czas nieokreślony
Warunki dla okresu próbnego
- Opanowanie wiedzy praktycznej na temat zasad funkcjonowania w firmie
- Wzorowe wykonywanie powierzonych zadań
- Zaliczenie wskazanych egzaminów teoretycznych
- Pozytywna opinia kluczowych członków zespołów oraz klientów
Wynagrodzenie
- Podstawa z tytułu umowy o pracę.
- Premia za zrealizowane akcje serwisowe (kwartalne).
Zespół
- Docelowo dwu lub trzy osobowy zespół Service Desk. Współpraca z działem technicznym w zakresie realizowanych zleceń serwisowych.
Godziny pracy
- 8:00-16:00, 8:30-16:30 lub 9:00-17:00. Do uzgodnienia w zespole SD.
Wyposażenie
- Komputer, telefon komórkowy, akcesoria