- Telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń awarii technicznych usług IT na rzecz klienta Integrated Solutions Sp. z o.o.
- Terminowe identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
- Przekazywanie rozwiązań awarii do realizacji odpowiednich służb technicznych.
- Praca w trybie zmianowy.
- Znajomość architektury PC, LAN, WAN, WLAN, TCPIP, systemów operacyjnych z rodziny MS Windows, pakietu biurowego MS Office.
- Podstawowa znajomość Microsoft Exchange.
- Znajomość sprzętu komputerowego (RAM, CPU, Laptopy, etc.).
- Wykształcenie wyższe techniczne (lub student ostatnich lat studiów).
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację.
- Przestrzeganie standardów bezpieczeństwa informacji.
- Dbałość o jakość oraz o szybkość dostarczonych klientom rozwiązań.
- Znajomość Active Directory.
- Znajomość Lotus Notes.
- Umowę zlecenie.
- Pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce.
- Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami oraz doświadczonymi specjalistami.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoim kierunkiem zainteresowań i ambicji.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.