Nr ref.: 7402/KK
Specjalista Service Desk
Lokalizacja
Warszawa
Wynagrodzenie
500 PLN netto+VAT
Obszar
IT
Start
Październik
Języki
Angielski - zaawansowany
Forma zatrudnienia
Umowa B2B
Connectis_ to ponad 20 lat doświadczenia w branży, 60.000 Specjalistów IT i tysiące projektów zrealizowanych w 14 krajach.
Opis stanowiska:
- Zarządzanie uprawnieniami w aplikacjach i systemach IT np. ERP, magazynowych, Active Directory
- Obsługa procesu zgłaszania problemów z systemami IT
- Utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA
- Bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi w celu realizacji zgłoszeń
- Monitorowanie poprawności procesów wymiany danych między systemami
- Podstawowa analiza problemów spójności i poprawności danych
- Opieka nad sprzętem komputerowym (ewidencja, wydanie użytkownikowi, zgłaszanie do serwisu, utylizacja)
- Rozwiązywanie zgłoszeń IT od Użytkowników
Wymagania:
- Minimum 1,5 roku doświadczenia w bezpośrednim wsparciu w IT lub w podobnej roli
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
- Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, zapewniająca swobodną komunikację w realizacji codziennych zadań
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie zmianowym, zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem (także w weekendy)
- Dobra znajomość MS Office
- Mile widziana podstawowa znajomość SQL
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz skutecznego działania pod presją czasu
- Zainteresowanie obszarem IT i chęć rozwoju w ramach organizacji
Oferujemy:
- Długofalową współpracę
- Imprezy, spotkania integracyjne i miłe niespodzianki
- Dodatkowe benefity: karta Multisport, opieka medyczna
- 2000 zł za każde polecenie Specjalisty do naszych projektów
Lokalizacja
Warszawa
Wynagrodzenie
500 PLN netto+VAT
Obszar
IT
Start
Październik
Języki
Angielski - zaawansowany
Forma zatrudnienia
Umowa B2B
Benefity
- komputer
- pakiet medyczny
- pakiet sport
- szkolenia