Od wielu lat świadczymy specjalizowane usługi IT dla branży telekomunikacyjnej i finansowej.
Nasz dynamiczny rozwój realizuje zespół wysokiej klasy specjalistów, który z poświęceniem angażuje się w każdy realizowany przez nas projekt.
Bierzemy odpowiedzialność za realizowane przez nas przedsięwzięcia opierając się na znajomości rynku, wysokiej jakości dostarczanych usług, rzetelności i satysfakcji klienta.
Jeśli nie boisz się wyzwań, nowych obszarów, w których mógłbyś wykazać się wiedzą i umiejętnościami, masz doświadczenie lub determinację by je zdobyć – dołącz do zespołu naszych ekspertów.
Opis stanowiska:
Realizujemy wiele projektów dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, bankowej oraz przemysłowej. Rozbudowujemy zespół o specjalistów, którzy chcą i mogą zajmować się wsparciem użytkowników w zakresie:
- administracja systemami,
- rozwiązywanie problemów w trybie 24x7,
- zarządzanie incydentami, problemami, zmianami i konfiguracją,
- rozwiązywanie incydentów serwisowych i zapytań zgodnie ze zdefiniowanymi poziomami usług,
- wykonywanie zleceń serwisowych w oparciu o standardowe procedury operacyjne,
- wykonywanie zaplanowanych zadań w ramach zarządzania zmianami,
- samodzielne rozwiązywanie problemów, sugerowanie/wdrażanie ulepszeń w oferowanych usługach,
- identyfikowanie i wskazywanie obszarów do automatyzacji.
- TIS Service Desk-L2 (obowiązkowe),
- doświadczenie zawodowe: minimum 1 - 3 lata
- znajomość języka niemieckiego (obowiązkowe),
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- stały rozwój.
- atrakcyjne wynagrodzenie.
- ciekawą pracę w dynamicznym międzynarodowym środowisku.