Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie obsługi systemu Softlab ERP (moduł Finanse i Księgowość, Środki Trwałe) Instalacja poprawek i aktualizacji; Rozwiązywanie problemów; Wykonywanie modyfikacji w bazach danych; Tworzenie zestawień oraz weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Wdrożenie w pierwszym okresie pracy odbywa się w siedzibie firmy w Radomiu. Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Jesteśmy pasjonatami, marzycielami, szaleńcami, którzy stworzyli zaledwie kilka lat temu inteligentny, bezprzewodowy system automatyki budynkowej FIBARO - tworząc jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży Smart Home na świecie.
Jeśli chcesz być twórcą jutra, a nie naśladowcą, rozumiesz świat nowoczesnych technologii lub po prostu masz pomysł jak realizować swoje pasje w pracy - dołącz do nas!
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Poznań
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników - I linia wsparcia,
instalacja i konfiguracja stacji roboczych i oprogramowania,
rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT,
obsługa urządzeń sieciowych (drukarki termotransferowe oraz termiczne)
Co oferujemy:
Udział w rewolucji Internet Of Things
Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
Elastyczne formy zatrudnienia
Pakiet medyczny, ubezpieczenie
Prezent z okazji ślubu lub narodzin
Pracę w niebanalnym, pełnym pasji zespole
Kartę multisport
Szkolenia i konferencje
Od Kandydatów oczekujemy:
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i oprogramowania,
bardzo dobra znajomość systemów z rodziny Microsoft, MacOS oraz Linux,
dobra znajomość zagadnień sieciowych LAN,WLAN,
dobra znajomość zagadnień licencyjnych,
bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
podstawowa znajomość zagadnień serwerowych,
minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Twoje zadania: Pomoc użytkownikom systemu Softlab ERP - moduły finansowe i księgowe, oraz środki trwałe; Instalacja aktualizacji i poprawek systemowych; Rozwiązywanie problemów technicznych; Modyfikacje w bazach danych; Tworzenie i weryfikacja zestawień danych; Telefoniczne wsparcie klienta;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie obsługi systemu Softlab ERP (moduł Finanse i Księgowość, Środki Trwałe) Instalacja poprawek i aktualizacji; Rozwiązywanie problemów; Wykonywanie modyfikacji w bazach danych; Tworzenie zestawień oraz weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Wdrożenie w pierwszym okresie pracy odbywa się w siedzibie firmy w Radomiu. Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;