Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisku:
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- udzielanie zdalnej pomocy technicznej (pierwsza linia wsparcia) pracownikom organizacji w obszarze IT,
- instalację i konfigurację aplikacji systemowych,
- wykonywanie procedur wykonawczych dla zleceń standardowych ,
- zarządzanie zgłoszeniami systemowymi.
Oczekujemy od Ciebie:
- znajomości systemów operacyjnych Windows,
- znajomości biurowych aplikacji biznesowych,
- znajomości podstawowych zagadnień sieci komputerowych,
- dobrej komunikatywności,
- mile widziany status absolwenta lub studenta ostatnich lat studiów informatycznych.
Dołącz do nas, a jak wszyscy pracownicy otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
- pracę w otoczeniu zaawansowanym technologicznie.
z dopiskiem: SSD/01/2017/Warszawa w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.