Dołącz do nas jako
Specjalista Service Desk z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli praca, której szukasz to:
wykorzystanie w praktyce Twoich zdolności i zainteresowań IT przy wsparciu pracowników dużej Grupy Kapitałowej jako pierwsza linia wsparcia (ServiceDesk), rozwój kompetencji technicznych i językowych, realna szansa na zbudowanie swojej kariery w IT, a wszystko to w przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole
…jeśli chcesz być odpowiedzialny/a za:
- obsługę punktów kontaktu pracowników Grupy Ciech z Biurem Informatyki (ServiceDesk) – pracujemy w systemie Service Now oraz przez inne kanały online
- zdalne wsparcie informatyczne pracowników grupy, również niemieckojęzycznych – rejestrację, klasyfikację i rozwiązywanie zgłoszeń
- monitoring zgłoszeń w Grupach Roboczych Biura Informatyki
- dostarczanie informacji na temat statusu poszczególnych zgłoszeń do użytkowników
- aktualizację danych w systemach inwentaryzacyjnych IT, m.in. Active Directory
- komunikację masową z użytkownikami
…jeśli posiadasz:
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (jest to warunek konieczny)
- znajomość sieci komputerowych pozwalającą na podstawową diagnostykę sprzętu
- znajomość systemów Windows 7/8/10 oraz pakietu Office
- doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (np. Service-Now) – będzie mile widziane
- podstawową znajomość Active Directory
- doświadczenia w pracy z Office 365 oraz znajomość metodyki ITIL – będą mile widziane
- dobre umiejętności komunikacyjne
Dołącz do nas! Mamy dla Ciebie:
- dogodną lokalizację biura
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- atrakcyjny system premiowy
- prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- kartę sportową