Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
wykorzystanie w praktyce Twoich zdolności i zainteresowań IT przy wsparciu pracowników dużej Grupy Kapitałowej jako pierwsza linia wsparcia (ServiceDesk), rozwój kompetencji technicznych i językowych, realna szansa na zbudowanie swojej kariery w IT, a wszystko to w przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole
…jeśli chcesz być odpowiedzialny/a za:
obsługę punktów kontaktu pracowników Grupy Ciech z Biurem Informatyki (ServiceDesk) – pracujemy w systemie Service Now oraz przez inne kanały online
zdalne wsparcie informatyczne pracowników grupy, również niemieckojęzycznych – rejestrację, klasyfikację i rozwiązywanie zgłoszeń
monitoring zgłoszeń w Grupach Roboczych Biura Informatyki
dostarczanie informacji na temat statusu poszczególnych zgłoszeń do użytkowników
aktualizację danych w systemach inwentaryzacyjnych IT, m.in. Active Directory
komunikację masową z użytkownikami
…jeśli posiadasz:
znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (jest to warunek konieczny)
znajomość sieci komputerowych pozwalającą na podstawową diagnostykę sprzętu
znajomość systemów Windows 7/8/10 oraz pakietu Office
doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (np. Service-Now) – będzie mile widziane
podstawową znajomość Active Directory
doświadczenia w pracy z Office 365 oraz znajomość metodyki ITIL – będą mile widziane
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....