CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Wsparcie techniczne w zakresie urządzeń mobilnych, aplikacji biznesowych, biurowych;
- Pierwszy punkt kontaktu za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty elektronicznej;
- Przekazywanie zadań wyższych linii wsparcia technicznej;
- Rejestrowanie i odpowiadania na czas na zgłoszone awarie;
- Przyjmowanie, koordynacja i monitorowanie zgłoszeń.
- Bardzo dobra/dobra znajomość jednego z języków (B2/C1): angielski, niemiecki, francuski, niderlandzki, fiński, czeski, słowacki, duński, szwedzki, norweski;
- (Możliwość pracy na stanowisku Juniorskim bez wcześniejszego doświadczenia w obszarze IT, dla osób z doświadczeniem (0,5 – 1 rok doświadczenia) - możliwość pracy na stanowisku Specjalisty 1 – 2 linii wsparcia IT);
- Podstawowa wiedza techniczna dla osób, które mają już doświadczenie IT. Na stanowisku juniorskim – wiedza nie jest wymagana, ale mile widziana jest chęć rozwoju w IT.
- Praca w międzynarodowym środowisku z wykorzystaniem języków obcych;
- Benefity pozapłacowe w postaci karty multisport i karty lunchowej;
- Prywatna opieka medyczna;
- Ubezpiecznie na życie;
- Szkolenia, dzięki którym można zdobyć nowe umiejętności IT;
- Kursy językowe w siedzibie firmy;
- Możliwość pakietu relokacyjnego ustalana indywidualnie.