Nie jesteśmy typową instytucją państwową. Działamy skutecznie, jak najlepsze firmy komercyjne. Naszym celem jest tworzenie Państwa przyjaznego ludziom w oparciu o nowe technologie. Nasz zespół to programiści z doświadczeniem i sukcesami w firmach prywatnych.
Nasze rozwiązania zmienią na lepsze usługi pełnione przez Państwo na rzecz każdego Polaka.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Specjalista Service Desk/ Helpdesk
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: POUS/DUS/ZSD/21112016
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Opis stanowiska:
- Odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników (samodzielne lub wraz z pozostałymi liniami wsparcia). Udzielanie wparcia funkcjonalnego użytkownikom.
Zadania:
- Odbieranie połączeń, rejestrowanie incydentów w dedykowanym narzędziu informatycznym;
- Obsługa i realizacja incydentów w systemie zmianowym;
- Bieżące analizy danych zawartych w incydentach;
- Udzielanie wsparcia funkcjonalnego (odpowiadanie na pytania użytkowników systemu dotyczące sposobów jego obsługi);
- Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy zespołami tworzącymi II i III Linię Wsparcia monitorowanie czasu obsługi, a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób;
- W zależności od zapotrzebowania raport dzienny wyciągu incydentów prezentowanych w MS Excel;
- Uczestnictwo w przygotowywaniu potencjalnych zmian w obowiązujących w zespole procedurach.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Wymagania:
- Wykształcenie: minimum średnie;
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej ( w zakresie pn-pt 7:00 – 19:00 oraz sb 8:00 – 16:00);
- Minimum roczne doświadczenie w pracy Service Desk / Help Desk / Call Center;
- Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon, udzielania porad, wykonywania diagnoz;
- Znajomość systemów Microsoft Windows oraz pakietu Microsoft Office w stopniu zaawansowanym;
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole;
- Umiejętność pracy pod wpływem stresu oraz presji czasu;
- Niekaralność.
Mile widziane:
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „poufne”;
- Znajomość ITIL.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Zatrudnienie w dużej, prężnie rozwijającej się firmie IT;
- Uczestnictwo w ambitnych, największych w Polsce projektach informatycznych;
- Bardzo dobrą atmosferę pracy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wczasy pod gruszą.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111