Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik help desk Łódź
Specjalista Service Desk/ Helpdesk

Specjalista Service Desk/ Helpdesk

Centralny Ośrodek Informatyki
Łódź
praca stacjonarna
2894 dni temu

Nie jesteśmy typową instytucją państwową. Działamy skutecznie, jak najlepsze firmy komercyjne. Naszym celem jest tworzenie Państwa przyjaznego ludziom w oparciu o nowe technologie. Nasz zespół to programiści z doświadczeniem i sukcesami w firmach prywatnych.
Nasze rozwiązania zmienią na lepsze usługi pełnione przez Państwo na rzecz każdego Polaka.

011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Specjalista Service Desk/ Helpdesk
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: POUS/DUS/ZSD/21112016
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Opis stanowiska:
  • Odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników (samodzielne lub wraz z pozostałymi liniami wsparcia). Udzielanie wparcia funkcjonalnego użytkownikom.
Zadania:
  • Odbieranie połączeń, rejestrowanie incydentów w dedykowanym narzędziu informatycznym;
  • Obsługa i realizacja incydentów w systemie zmianowym;
  • Bieżące analizy danych zawartych w incydentach;
  • Udzielanie wsparcia funkcjonalnego (odpowiadanie na pytania użytkowników systemu dotyczące sposobów jego obsługi);
  • Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy zespołami tworzącymi II i III Linię Wsparcia monitorowanie czasu obsługi, a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób;
  • W zależności od zapotrzebowania raport dzienny wyciągu incydentów prezentowanych w MS Excel;
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu potencjalnych zmian w obowiązujących w zespole procedurach.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Wymagania:
  • Wykształcenie: minimum średnie;
  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy zmianowej ( w zakresie pn-pt 7:00 – 19:00 oraz sb 8:00 – 16:00);
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy Service Desk / Help Desk / Call Center;
  • Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon, udzielania porad, wykonywania diagnoz;
  • Znajomość systemów Microsoft Windows oraz pakietu Microsoft Office w stopniu zaawansowanym;
  • Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole;
  • Umiejętność pracy pod wpływem stresu oraz presji czasu;
  • Niekaralność.
Mile widziane:
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „poufne”;
  • Znajomość ITIL.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Zatrudnienie w dużej, prężnie rozwijającej się firmie IT;
  • Uczestnictwo w ambitnych, największych w Polsce projektach informatycznych;
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wczasy pod gruszą.
011000110111101001100101011100100111011101101111011011100110000100100000011010110110111101110000001101011011011110111
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...