Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
- przygotowywanie strategii pozycjonowania stron internetowych,
- samodzielną optymalizację kodu stron internetowych pod kątem wytycznych wyszukiwarek,
- przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dot. optymalizacji treści,
- kontakt z Klientem w kwestiach technicznych,
- wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,
- pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu różnych technik,
- analizę i raportowanie efektów,
- współpracę przy rozbudowie narzędzi i aplikacji wspomagających pracę,
- aktywny udział w projektach dodatkowych prowadzonych w Dziale.
- praktyczna znajomość HTML, PHP i CSS,
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w pracy z Klientem (preferowane w agencji interaktywnej),
- umiejętność szybkiej i samodzielnej nauki,
- umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią (np. WordPress, Joomla),
- znajomość popularnych skryptów eCommerce.
- praktyczna znajomość Google Analytics,
- znajomość SMARTY, JavaScript/Ajax, ASP.NET
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. tytuł Gazeli Biznesu i Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- odpowiednie przeszkolenie,
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy między godziną 8:00, a 9:30,
- benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport),
- eventy i wyjścia integracyjne.