Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • eCommerce Manager

    "ESKULAP" Sp. z o. o. Sp. Komandytowa   Balice, Ul. Krakowska 178 B    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie działalnością sklepów internetowych, Tworzenie i wdrażanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i poprawy konwersji, Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji, Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO, Zarządzanie zespołem w tym planowanie pracy,...
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista SEO - Pozycjoner

SPY SHOP WROCŁAW
Wrocław
praca stacjonarna
3827 dni temu

Ogłoszenie numer: 435940, z dnia 2014-05-12

SPY SHOP WROCŁAW

Sieć sklepów SPY SHOP to energicznie rozwijająca się firma zajmującą się sprzedażą akcesoriów oraz sprzętu detektywistycznego.

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista SEO - Pozycjoner

Miejsce pracy: Wrocław

Nr Ref.: Specjalista SEO - Pozycjoner

 

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty SEO będzie odpowiedzialna za:

  • analizę konkurencji SEO;
  • audyt, optymalizację meta tagów i treści do pozycjonowania organicznego z uwzględnieniem dobrych praktyk (white seo);
  • rekomendowanie i tworzenie strategii SEO, tworzenie zaplecza, weryfikację wartościowych stron i pozyskiwanie linków;
  • prowadzenie i kontrolę procesu pozycjonowania stron internetowych e-sklepu Prestashop - raportowanie klarownych wyników;
  • prowadzenie kampanii AdWords z nastawieniem na optymalizację kosztów konwersji - certyfikat Google będzie dodatkowym atutem.

Wymagania

  • udokumentowane doświadczenie min 2 lata w pozycjonowaniu organicznym oraz AdWords;
  • znajomość obecnych trendów SEO;
  • znajomość HTML;
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Google AdWords i Google Analytics;
  • umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania - targetowanie reklamy do docelowej grupy klientów;
  • samodzielność i chęć ciągłego rozwoju;
  • komunikatywność, zaangażowanie i systematyczność w pracy.

Oferujemy

  • stałe wynagrodzenie + prowizja od efektów pracy;
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
  • dostęp do niezbędnego oprogramowania;
  • komfortowe warunki pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • eCommerce Manager

    "ESKULAP" Sp. z o. o. Sp. Komandytowa   Balice, Ul. Krakowska 178 B    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie działalnością sklepów internetowych, Tworzenie i wdrażanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i poprawy konwersji, Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji, Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO, Zarządzanie zespołem w tym planowanie pracy,...
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...