Specjalista Rozwoju Systemów Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
ESKK/SRSWS
Twoje Zadania:
- Raportowanie wyników pracy Przedstawicieli Handlowych
- Opracowywanie raportów i narzędzi wspierających wewnętrzne procesy sprzedaży
- Wsparcie w obsłudze, analizie i udoskonalaniu funkcjonalności systemu CRM
- Prowadzenie szkoleń i wdrożeń nowych pracowników do systemu CRM
- Wsparcie obsługi i rozliczenia systemu motywacyjnego Przedstawicieli Handlowych
- Przygotowywanie analiz ad hoc dotyczących rynku, aktywności sprzedażowych i prowadzonych projektów
- Weryfikowanie poprawności generowanych raportów
- Pozostałe analizy kategorii Pre-Paid
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie kierunkowe: ekonomia, informatyka, matematyka, ekonometria, metody ilościowe, finanse i rachunkowość
- Doświadczenie w obszarze rozliczeń i analiz min 1 rok.
- Bardzo dobra znajomość MS Excel (warunek konieczny) oraz znajomość MS Access (mile widziana)
- Rozwinięte umiejętności analityczne
- Samodzielność w realizacji zadań i proaktywne rozwiązywanie problemów
- Ukierunkowanie na szczegóły, rzetelność i dokładność w przygotowywaniu analiz
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Zróżnicowany zakres obowiązków, rozwijający kompetencje analityczne (znajomość MS Office – zwłaszcza Excel, Acces, programowanie VBA, bazy danych (SQL, Terradata)
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realizacji własnych pomysłów
- Pracę w miłym i zgranym zespole
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i nowych umiejętności
- Możliwość rozwoju swoich kompetencji
- Atrakcyjną formę wynagrodzenia