- brać udział w tworzeniu i wprowadzaniu do obrotu produktów spożywczych (suplementów diety, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego),
- źródłem wiedzy przy opracowywaniu składów jakościowo-ilościowych dla nowych produktów oraz kontrolowaniu istniejących składów w oparciu o obowiązujące przepisy,
- przygotowywać oznakowania środków spożywczych oraz weryfikować oznakowania i materiały marketingowe,
- koordynować cały proces dokumentacji rejestracyjnej,
- budować skuteczną argumentację merytoryczną,
- współpracować z dostawcami,
- dbać o bezpieczeństwo produktów,
- wspierać rejestrację produktów w innych krajach.
- ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w dziale rejestracji suplementów diety - zależy nam na pracy po stronie firmy rejestrującej lub w urzędzie,
- zna przepisy przedmiotowego prawa unijnego i polskiego, obowiązujące wytyczne, zasady i wymagania systemów zarządzania jakością dla wskazanych produktów,
- lubi współpracować w zespole i w ramach innych działów - najczęściej będzie to obszar marketingu, jakości, zakupów i zapasów,
- przyswajanie wiedzy na temat nowych produktów i zmian w prawie sprawia jej satysfakcję,
- dobrze zna język angielski – nie będziesz wykorzystywać go na co dzień, ale przy niektórych procedurach jego znajomość będzie niezbędna.
- zatrudnienie w firmie działającej w wielu obszarach rynku ochrony zdrowia. Ty będziesz zatrudniony bezpośrednio w spółce Synoptis Pharma, która jest podmiotem odpowiedzialnym za leki Rx, OTC, suplementy diety, wyroby medyczne i dermokosmetyki. Mamy już ponad produktów w swoim portfolio!
- możliwości rozwoju zawodowego i pogłębienie wiedzy,
- wsparcie zespołu przy wdrożeniu w nowe obowiązki,
- elastyczne godziny rozpoczęcia – możesz rozpocząć pracę w godzinach 7.00-9.00,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań (laptop, smartfon),
- dobrą atmosferę pracy w całej firmie - mamy certyfikat Great Place to Work,
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.