- udział w tworzeniu i wprowadzaniu do obrotu produktów kosmetycznych oraz utrzymanie produktów na rynku,
- wsparcie merytoryczne w zakresie komunikacji marketingowej dla nowych i istniejących produktów,
- wsparcie merytoryczne przy opracowywaniu składu jakościowego,
- wsparcie merytoryczne w zakresie niezbędnych badań dla nowych produktów,
- kontrolowanie istniejących składów w oparciu o obowiązujące przepisy,
- przygotowanie oznakowania produktów kosmetycznych, weryfikacja oznakowania i materiałów marketingowych,
- koordynowanie procesu pozyskiwania dokumentacji produktu oraz weryfikacja dokumentacji,
- budowanie skutecznej argumentacji merytorycznej,
- monitorowanie zmian w przepisach prawnych,
- współpraca z dostawcami,
- dbanie o bezpieczeństwo produktów,
- śledzenie trendów rynkowych.
- wykształcenie wyższe (biotechnologia, farmacja, chemia lub pokrewne),
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie wdrażania produktów kosmetycznych,
- znajomość przepisów prawa, obowiązujących wytycznych, zaleceń, zasad i wymagań, GMP oraz systemów zapewnienia jakości,
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów,
- samodzielność, radzenie sobie z wyzwaniami i trudnymi sytuacjami,
- umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi zespołami (marketing, dział jakości, zakupów),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- chęć rozwoju również z innymi niż kosmetyczne produktami (biobójcze, higieniczne),
- chęć do ciągłego samokształcenia oraz rozwoju.
- zatrudnienie w firmie działającej w wielu obszarach rynku ochrony zdrowia. Ty będziesz zatrudniony bezpośrednio w spółce Synoptis Pharma, która jest podmiotem odpowiedzialnym za leki Rx, OTC, suplementy diety, wyroby medyczne i kosmetyki. Mamy już ponad 520 produktów w swoim portfolio!
- możliwości rozwoju zawodowego i pogłębienie wiedzy,
- wsparcie zespołu przy wdrożeniu w nowe obowiązki,
- elastyczne godziny rozpoczęcia – możesz rozpocząć pracę w godzinach 7.00-9.00,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań (laptop, smartfon),
- dobrą atmosferę pracy w całej firmie - mamy certyfikat Great Place to Work,
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.