- udział w tworzeniu i wprowadzaniu do obrotu produktów kosmetycznych oraz utrzymanie produktów na rynku,
- wsparcie merytoryczne w zakresie komunikacji marketingowej dla nowych i istniejących produktów,
- wsparcie merytoryczne przy opracowywaniu składu jakościowego,
- wsparcie merytoryczne w zakresie niezbędnych badań dla nowych produktów,
- kontrolowanie istniejących składów w oparciu o obowiązujące przepisy,
- przygotowanie oznakowania produktów kosmetycznych, weryfikacja oznakowania i materiałów marketingowych,
- koordynowanie procesu pozyskiwania dokumentacji produktu oraz weryfikacja dokumentacji,
- budowanie skutecznej argumentacji merytorycznej,
- monitorowanie zmian w przepisach prawnych,
- współpraca z dostawcami,
- dbanie o bezpieczeństwo produktów,
- śledzenie trendów rynkowych.
- wykształcenie wyższe (biotechnologia, farmacja, chemia lub pokrewne),
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie wdrażania produktów kosmetycznych,
- znajomość przepisów prawa, obowiązujących wytycznych, zaleceń, zasad i wymagań, GMP oraz systemów zapewnienia jakości,
- szybkie przyswajanie wiedzy,
- umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów,
- samodzielność, radzenie sobie z wyzwaniami i trudnymi sytuacjami,
- umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi zespołami (marketing, dział jakości, zakupów),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- chęć rozwoju również z innymi niż kosmetyczne produktami (biobójcze, higieniczne),
- chęć do ciągłego samokształcenia oraz rozwoju.
- zatrudnienie w firmie działającej w wielu obszarach rynku ochrony zdrowia. Ty będziesz zatrudniony bezpośrednio w spółce Synoptis Pharma, która jest podmiotem odpowiedzialnym za leki Rx, OTC, suplementy diety, wyroby medyczne i kosmetyki. Mamy już ponad 520 produktów w swoim portfolio!
- możliwości rozwoju zawodowego i pogłębienie wiedzy,
- wsparcie zespołu przy wdrożeniu w nowe obowiązki,
- elastyczne godziny rozpoczęcia – możesz rozpocząć pracę w godzinach 7.00-9.00,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań (laptop, smartfon),
- dobrą atmosferę pracy w całej firmie - mamy certyfikat Great Place to Work,
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.