Fundacja Hospicjum Proroka Eliasza została powołana do życia w 2009 roku.Opiekujemy się osobami dorosłymi, nieuleczalnie i przewlekle chorymi mieszkańcami wsi z pięciu podlaskich gmin: Michałowa, Gródka, Zabłudowa, Narwi i Narewki, aby mogli godnie przeżyć ostatnie miesiące swego życia. Członkowie naszego zespołu medycznego (lekarze, pielęgniarki, fizjoterapeuci, psycholog, dietetyk oraz opiekunki osób starszych) wspierają rodziny w opiece nad chorymi. Edukujemy i służymy radą, aby osoby opiekujące się swoimi bliskimi na ostatnim etapie ich życia potrafiły robić to jak najlepiej.
Uważamy, że każdy ma prawo do godnego umierania, przyzwoitych warunków, i przede wszystkim do obecności drugiej osoby na ostatnim etapie swojej drogi życiowej.
Aby żadna starsza osoba nie musiała umierać w samotności podjęliśmy inicjatywę wybudowania pierwszego wiejskiego hospicjum stacjonarnego na Podlasiu.
- Budowanie wizerunku organizacji.
- Wdrażanie strategii PR i działania w mediach, w tym w mediach społecznościowych.
- Koordynacja działań Fundacji z obszaru komunikacji z naciskiem na public relations.
- Nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami, blogerami i mediami.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami indywidualnymi i biznesowymi.
- Przygotowywanie kampanii i materiałów informacyjnych.
- Współpraca z fundraiserem Fundacji.
- Organizacja eventów i imprez oraz współpraca z ambasadorami Fundacji.
- Wykształcenie wyższe - preferujemy kierunki: dziennikarstwo, ekonomia, reklama, marketing.
- Doświadczenie w pracy w Public Relation.
- Talent i doświadczenie w przygotowywaniu materiałów PR.
- Umiejętność korzystania z mediów społecznościowych w komunikacji z otoczeniem.
- Umiejętność korzystania z programów komputerowych – m.in. Word, ExceL, Power Point.
- Gotowość do rozwijania swoich umiejętności specjalisty PR i zdobywania nowych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Stabilne zatrudnienie.
- Możliwość pracy zdalnej w wybrane dni.