Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
- Przygotowywanie, wdrażanie i koordynowanie strategii marketingowych wybranych produktów
- Przeprowadzanie analiz rynkowych pod kątem implementacji nowego produktu na rynek
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek
- Prowadzenie szkoleń dla Klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych
- Ścisła współpraca z Działem Medycznym
- Przygotowywanie materiałów marketingowych
- Wykształcenia wyższego medycznego (biotechnologia, analityka medyczna, biologia, farmacja)
- Samodzielności
- Komunikatywności
- Bardzo dobrej organizacji czasu pracy
- Umiejętności przeprowadzania podstawowych analiz, badań rynkowych
- Znajomości zagadnień związanych z diagnostyką laboratoryjną/ badaniami z zakresu genetyki
- Inicjatywy, energii w działaniu, zaangażowanie w pracę i umiejętność pracy w zespole
- Prawa jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Ciekawą pracę w zgranym zespole, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowej umiejętności
- Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji
- Możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach
- Kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin