Kim jesteśmy?
Z 280 000 współpracowników na całym świecie specjalizujemy się w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klientów i napędzaniu cyfrowej transformacji dla największych i najlepszych firm na świecie.
Jesteśmy fanatykami naszych różnorodnych i pełnych pasji ludzi na całym świecie.
Akceptujemy wszystkie nasze różne kultury, indywidualności i osobowości, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wszystkie nasze różnice sprawiają, że razem jesteśmy silniejsi. Concentrix jest pracodawcą oferującym równe szanse i rozpatrujemy kandydatury bez względu na niepełnosprawność, rasę, kolor skóry, religię, płeć, pochodzenie narodowe, wiek, orientację seksualną, tożsamość lub ekspresję płciową lub jakąkolwiek inną cechę.
Pokazujemy naszym współpracownikom, jak bardzo są dla nas ważni, obdarowując ich dodatkami, takimi jak kultura przynależności; jasne ścieżki rozwoju kariery; profesjonalne wsparcie, coaching i programy mentorskie; wynagrodzenie zależne od wyników; globalna sieć przyjaciół i rówieśników na całe życie; i wiele więcej! (o wiele więcej).
- Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Kontakt z klientami, którzy już korzystają z naszych produktów
- Rozpoznawanie potrzeb klientów
- Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego C1
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
- Bogaty pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
- Możliwość pracy zdalnej
- Wiele możliwości rozwoju w organizacji
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.