- nieustanny rozwój kompetencji technicznych oraz kompetencji miękkich,
- rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych,
- projektowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego Banku,
- monitorowanie i ocena stanu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych Banku,
- współudział w tworzeniu strategii w zakresie obszarów technologii informacyjnej oraz bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego,
- instalacja i wdrażanie oprogramowania systemów informatycznych,
- zapewnienie wsparcia informatycznego dla nowych produktów bankowych,
- nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem sprzętu komputerowego oraz danych na nośnikach,
- współpraca z dostawcami systemów informatycznych i utrzymywanie stałego kontaktu z serwisem, autorami programów i ich przedstawicielami oraz z merytoryczną komórką,
- monitorowanie łączności pomiędzy jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, bankomatami oraz instytucjami zewnętrznymi,
- udzielanie merytorycznego wsparcia i pomocy jednostkom/komórkom organizacyjnym Centrali przy eksploatacji i aktualizacji oprogramowania, oraz wprowadzanie nadanych w systemie uprawnień,
- ocena nowości teleinformatycznych i informowanie Zarządu o możliwości ich zastosowania,
- nadzorowanie stron internetowych Banku, prowadzenie i bieżąca aktualizacja strony internetowej Banku,
- obsługa i administrowanie systemami informatycznymi,
- opracowywanie okresowej informacji o stanie bezpieczeństwa Banku we współpracy z Zespołem Kadr i Administracji,
- zapewnienie sprawności technicznej urządzeń, sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa technicznego Banku,
- odpowiedzialność za realizację serwisów gwarancyjnych i pozagwarancyjnych zasobów infrastruktury teleinformatycznej, w tym bankomatów
- koleżeńska, czująca „ducha zespołu” rozumianego jako wspólne rozwiązywanie problemów, dążenie do celu, wzajemne wsparcie;
- zorientowana na rozwój i podnoszenie własnych umiejętności;
- interesująca się nowinkami technicznymi z obszarów systemów operacyjnych, rozwiązań chmurowych i sieciowych;
- posiadająca wiedzę z obszaru sieci komputerowych i systemu operacyjnego Microsoft Windows i środowiska druku sieciowego lub jest osobą otwartą na naukę;
- posiadająca wykształcenie wyższe: informatyczne lub w trakcie
- umowę o pracę
- długoterminowe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- możliwość rozwoju kompetencji technicznych, zarówno na zewnątrz firmy jak i we współpracy z kolegami w zespole;
- wyjątkowy koleżeński klimat w firmie;
- pakiet medyczny, dofinansowanie wczasów;
- wynagrodzenie: stała podstawa wynagrodzenia + premia kwartalna
- szkolenia zewnętrzne,
- wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych,
- wymianę wiedzy technicznej w firmie (w zespole)
Poznaj
Bank Spółdzielczy w Raszynie
O Banku: Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
Misja Banku:Jesteśmy profesjonalnym partnerem w usługach bankowych, oferującym usługi korzystne i zrozumiałe. W swoich działaniach chcemy być transparentni i otwarci na zmiany, dostosowując się tym samym do potrzeb klienta. Nadrzędnym naszym celem jako instytucji zaufania publicznego jest dbałość o profesjonalizm, komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów.