PSE S.A. poszukują kandydatów na stanowisko:
Specjalisty Koordynatora / Głównego Specjalisty
w Wydziale Nadzoru Realizacji Departamentu Inwestycji
w Wydziale Nadzoru Realizacji Departamentu Inwestycji
Miejsce pracy: Warszawa, Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: DI/WN/10 - 14
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Nadzorowanie umów zawartych z wykonawcami zadań inwestycyjnych i Inżynierem Kontraktu związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji w zakresie dotrzymywania zaplanowanych wielkości nakładów i harmonogramów realizacyjnych;
- Egzekwowanie ustalonych warunków i zobowiązań kontraktowych, w tym gwarancji i rękojmi na etapie realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych;
- Przygotowanie i doprowadzenie do podpisania umów na realizację prac, usług i dostaw, w tym uzyskanie wymaganych zgód korporacyjnych;
- Nadzór nad realizacją dostaw inwestorskich w ramach przydzielonych zadań inwestycyjnych;
- Rozliczanie zrealizowanych zadań inwestycyjnych i współpraca przy przekazywaniu nakładów inwestycyjnych na majątek;
- Koordynacja realizacji inwestycji w zakresie możliwości uzyskania wyłączeń, współpraca przy opracowywaniu harmonogramów wyłączeń elementów sieci;
- Opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych;
- Monitorowanie wykonania decyzji wydanych przez organy administracji rządowej i samorządowej w zakresie realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych;
- Zarządzanie zmianą kontraktów (terminy, zakres rzeczowy, wynagrodzenie) i weryfikacja zasadności wniosków wykonawców;
- Zarządzanie ryzykiem;
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz wniosków do organów korporacyjnych w zakresie prowadzonych inwestycji;
- Opracowywanie harmonogramów ponoszenia nakładów inwestycyjnych dla poszczególnych zadań inwestycyjnych;
- Opracowywanie harmonogramów przekazywania nakładów inwestycyjnych na majątek poszczególnych zadań inwestycyjnych;
- Opracowywanie sprawozdań z przebiegu realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych oraz dokonywanie ocen realizacji tych zadań po ich zakończeniu.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, preferowane techniczne lub ekonomiczne;
- co najmniej 4 - letniego doświadczenia w zakresie prowadzenie projektów inwestycyjnych;
- znajomości metodologii zarządzania projektami inwestycyjnymi, posiadanie stosownego certyfikatu będzie dodatkowym atutem;
- znajomości zagadnień prawnych w zakresie procesu budowlanego, ochrony środowiska, zamówień publicznych, rachunkowości i finansów oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego;
- orientacji na cele i jakość;
- kreatywności i innowacyjności;
- umiejętności współpracy;
- biegłej znajomości programów pakietu MS Office;
- znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej średnim.