WBS Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.
Obecnie dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Opracowywanie oraz weryfikacja dokumentacji środowiskowej (raporty oceny oddziaływania).
- Reprezentowanie firmy w prowadzonych procedurach administracyjnych.
- Koordynacja projektów środowiskowych w zależności od kompetencji.
- Umiejętność opracowywania raportów OOŚ.
- Znajomość procedury OOŚ i uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Bycie autorem lub współautorem co najmniej 3 raportów o oddziaływaniu na środowisko lub raport ponownej oceny dla inwestycji liniowej, na podstawie którego uzyskano odpowiednio decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach lub uzgodnienie warunków realizacji przedsięwzięcia.
- Kierunkowe studia I/ II stopnia lub jednolite magisterskie z zakresu: nauki chemiczne, przyrodnicze, techniczne, rolnicze lub leśnicze.
- Doświadczenie z klientami typu PSE, PKP, CPK, urzędami typu RDOŚ.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zdolności komunikacyjne.
- Samodzielność oraz odpowiedzialność przy wykonywaniu zleconych zadań.
- Obsługa programów Microsoft Office oraz Teams.
- Mile widziany język angielski.
- Pracę w stabilnej firmie zajmującej się działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju.
- Możliwość rozwoju/ awansu.
- Premie roczne lub kwartalne.
- Atrakcyjne wynagrodzenie na UoP lub B2B.
- Narzędzia pracy takie jak laptop, telefon.
- Stałe godziny pracy (8/16 lub 9/17).
Poznaj
WBS Sp. z o.o.
Work&Business Solutions jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych. Wyślij swoje CV i dołącz do najlepszych!