Ogłoszenie numer: 8417868, z dnia 2023-08-03
Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Gospodarki, Skarbu Państwa i Prywatyzacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2023/57/KGP/4/1
Opis stanowiska
- wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę;
- ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie ustaleń;
- sporządzanie projektów wymaganych dokumentów, w szczególności wystąpienia pokontrolnego oraz projektów powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy o NIK i zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy o NIK, a także wymaganych sprawozdań z kontroli, w tym dotyczących finansowych rezultatów kontroli;
- opracowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego;
- analizowanie informacji przekazanych na podstawie art. 62 ustawy o NIK;
- przygotowanie projektu powiadomienia, o którym mowa w art. 35c ust. 3 ustawy o NIK.
Wymagania
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- co najmniej 4 lata pracy zawodowej.
- wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk inżynieryjno - technicznych lub dyscyplinie: nauki o ekonomii i finansach, nauki o zarządzeniu i jakości;
- praktyczna (wynikająca z doświadczenia zawodowego) lub teoretyczna (wynikająca z wiedzy zdobytej na studiach/ studiach podyplomowych/ specjalistycznych kursach lub szkoleniach) znajomość zagadnień z obszaru energetyki;
- znajomość zagadnień organizacji i funkcjonowania administracji publicznej;
- orientacja w bieżącej sytuacji społeczno-gospodarczej kraju;
- znajomość prawnych aspektów funkcjonowania NIK;
- profesjonalizm w realizacji powierzonych zadań oraz ukierunkowanie na interes publiczny;
- zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
- umiejętność redagowania tekstów i syntetycznego wyrażania myśli w formie ustnej i pisemnej;
- dobra organizacja pracy własnej, także w warunkach stresu i pod presją czasu;
- umiejętność współpracy i budowania relacji;
- nastawienie na rozwój zawodowy;
- praktyczna obsługa pakietu MS Office (Word - znajomość dobra, Excel - znajomość dobra, Power Point, Outlook);
- gotowość do wykonywania zadań poza siedzibą NIK (w tym w ramach delegacji służbowych).
- praktyczna znajomość języka angielskiego (poziom B1)
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- dostęp do szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- dodatkowe wynagrodzenie (tzw. trzynastka);
- dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
- składka PPK od pracodawcy w wysokości 4%.
Wymagane dokumenty
- życiorys zawodowy (CV) w języku polskim;
- list motywacyjny w języku polskim;
- dyplom potwierdzający wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk inżynieryjno - technicznych lub dyscyplinie: nauki o ekonomii i finansach, nauki o zarządzeniu i jakości
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przeprowadzenia naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Najwyższą Izbę Kontroli z siedzibą przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na stanowisko specjalisty kontroli państwowej w Departamencie Gospodarki, Skarbu Państwa i Prywatyzacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.