ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Zarządzania Projektami
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: SZP/12/IJE
Zadania:
- Praca w międzynarodowej organizacji w ramach usługi Managed Services Provider
- Udział w planowaniu, wdrożeniu oraz bieżąca koordynacja projektu
- Benchmarking rynku pod kątem wyboru dostawców
- Organizacja procesów wyboru dostawców oraz przygotowanie dokumentacji (zapytania ofertowe, umowy)
- Efektywne zarządzanie i nadzorowanie dostawców celem zwiększenia efektywności procesu (analiza i ocena)
- Zarządzanie budżetem projektu zapewniające wzrost rentowności
- Analiza i raportowanie poziomu realizacji usługi
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem oraz dostawcami, utrzymanie wymaganego poziomu zadowolenia
- Zarządzanie podległym zespołem (wyznaczanie celów, nadawanie priorytetów, analiza i ocena)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem projektów zarządzania dostawcami w dużej skali
- Doświadczenie w prowadzeniu procesów zakupowych, wyboru dostawców
- Mile widziana znajomość filozofii „Lean Management"
- Doświadczenie oraz umiejętność prowadzenia efektywnych negocjacji
- Inicjatywa w działaniu, zaangażowanie oraz wysokie umiejętności organizacyjne
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Zorientowanie na realizację celów jakościowych oraz ilościowych
- Umiejętność prowadzenia analizy i przygotowania raportów
- Doskonała organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i dostawcami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie (Business English)
- Gotowość do podróży służbowych
- Interesująca i pełna wyzwań praca w firmie będącej globalnym liderem w dostarczaniu rozwiązań outsourcingu z zakresu HR
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- Bogaty i dostosowany do potrzeb pakiet szkoleń i warsztatów
- Wysoka kultura organizacyjna oraz miła atmosfera pracy