IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.
Specjalista/ka ds. logistycznej obsługi klientów
Nr ref.: CSA-JS/07/18
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska:
- zarządzanie logistyką dla przypisanej grupy klientów (łańcuch dostaw w zakresie przepływu
towaru: przyjęcie od dostawcy, sprawdzenie jakości, formalności transportowe/ celne, - magazynowanie, wysyłka do klienta, zafakturowanie);
- ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży;
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie zapytań, udzielania niezbędnych informacji;
- przyjmowanie reklamacji od klientów;
- podejmowanie decyzji w zakresie bieżącej obsługi klientów (logistyka, transport, stany
magazynowe); - sporządzanie raportów;
- podejmowanie decyzji dotyczących przemieszczania towarów i surowców;
- rozwiązywanie problemów związanych z transportem.
Wymagania:
- doświadczenia w obsłudze dostaw międzynarodowych i krajowych;
- nastawienia biznesowego (umiejętności analizowania i przewidywania sytuacji, podejmowania
decyzji); - znajomości zagadnień z zakresu logistyki, łańcucha dostaw – praktyczne wykorzystanie w
- organizowaniu i priorytetyzowaniu zadań;
- wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych – umiejętności nawiązywania relacji;
- odpowiedzialności i skrupulatności;
- bardzo dobrej znajomości MS Office (doświadczenie w pracy z ERP i CRM będzie dodatkowym
atutem); - znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację osobistą,
telefoniczną i mailową w warunkach pracy.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju w ramach struktur firmy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- pracę w dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie.