Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
- utrzymanie i bieżąca konfiguracja aplikacji
- budowanie międzynarodowej platformy Service Desk w obszarach IT i biznesowych
- monitorowanie i usprawnianie procesów
- automatyzacje i integracje aplikacji z systemami zewnętrznymi
- optymalizacja przepływów pracy
- opracowywanie niezbędnych raportów
- wsparcie użytkowników
- doświadczenie w zakresie administrowania aplikacjami w środowisku Atlassian (w szczególności Jira, Confluence)
- znajomość dostępnych dodatków
- znajomość języków skryptowych (scriptrunner, groovy, jql)
- znajomość języka angielskiego (biegła)
- przynajmniej podstawowa wiedza w zakresie infrastruktury it, zagadnień sieciowych, baz danych, sql, środowiska active directory i azure
- umiejętność projektowania procesów przepływu pracy i help desk
- ciekawą pracę w jednej z największych firm w branży motoryzacyjnej,
- interesujące wyzwania zawodowe umożliwiające zdobycie nowych kompetencji
- pracę w zespole doświadczonych współpracowników chętnie dzielących się unikalną wiedzą
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia