Specjalista Jakości do Kontaktu z Klientem (angielski, niemiecki)
Dolnośląskie
Specjalista Jakości do Kontaktu z Klientem (angielski, niemiecki)
Dolnośląskie
Nr Ref.: 1054469
Dolnośląskie
Nr Ref.: 1054469
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Obecnie dla naszego klienta- międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty jakości do kontaktu z klientem.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku pracy będzie odpowiedzialna za koordynację działań związanych z bieżącym kontaktem z klientem. Będzie się to wiązało z nadzorem nad spełnianiem wymagań klienta w organizacji, identyfikacją wymagań klientów i komunikowanie ich zainteresowanym osobom w organizacji, utrzymywaniem wzorowych relacji z klientami, oraz raportowanie satysfakcji klienta w ramach projektów prowadzonych dla różnych klientów firmy. Praca na tym stanowisku będzie wiąząła się z wyjazdami do klientów oraz współpracą z inżynierami rezydentami. Ponadto do zakresu zadań będzie należało zarządzanie reklamacjami od Klienta (raporty 8D + śledzenie), inicjacja i monitorowanie działań poreklamacyjnych, nadzór nad wprowadzaniem działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych w zakładzie i u klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych. Poza tym Inżynier jakości klienta będzie odpowiedzialny za negocjowanie z klientem w kwestiach spornych, ubieganie się o zatwierdzenie odstępstw od specyfikacji ze strony klienta, a także za nadzorowanie zmian inżynieryjnych od strony jakościowej.
Idealny kandydat na to stanowisko pracy to osoba, która posiada wykształcenie wyższe, doświadcznie zawodowe na podobnym stanowisku stanowisku, mile widziane w branży motoryzacyjnej. Kluczowym jest doświadczenie we współpracy z zewnętrznym klientem. Bardzo istotnym będzie znajomość języka niemieckiego, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, a także mile widziana znajomość języka hiszpańskiego. Oczekuję się również znajomości narzędzi jakościowych związanych z rozwiązywaniem problemów oraz reklamacji. Odpowiedni kandydat powinien cechować się wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi, umiejętnościami negocjacyjnym, umiejętnością pracy w grupie, a także komunikatywnością oraz organizacją pracy własnej.
Nasz Klient oferuje ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
Aby zarejestrować się i śledzić postępy procesu kwalifikacyjnego kliknij aplikuj.
hays.pl |