Jungheinrich Polska sp. z o.o. jest częścią światowego koncernu Jungheinrich AG produkującego najwyższej klasy sprzęt magazynowy. Od blisko 60 lat Jungheinrich tworzy - przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć technologicznych - urządzenia przyjazne w obsłudze, niezawodne i bezpieczne. Roczne obroty naszej firmy obecnej w ponad 30 krajach świata i zatrudniającej ponad 10.000 pracowników wynoszą ok. 2 mld EURO.
Obecnie do naszej centrali w Broniszach poszukujemy Kandydatów / Kandydatki na stanowisko:
Specjalista IT
Miejsce pracy: Bronisze k/ Warszawy
Nr Ref.: IT_BRO_PRA
Nr Ref.: IT_BRO_PRA
Zakres obowiązków:
- szeroko pojęty help-desk dla użytkowników komputerów,
- administrowanie usługami serwerowymi i aplikacjami działającymi po stronie serwera,
- tworzenie i nadzór wykonania skryptów automatyzujących typowe zadania administracyjne,
- wykonywanie bieżących zadań związanych z administrowaniem siecią biurową (np. instalacja oprogramowania, podłączanie i serwisowanie sprzętu i urządzeń), wsparcie użytkowników w oddziałach firmy na terenie Polski.
Oczekujemy:
- znajomości sieci LAN/WAN (zasady routingu, firewall),
- bardzo dobrej znajomości Windows 2008 Server i Active Direktory,
- orientacji w systemach Linux RedHat / Centos,
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- szybkiego przyswajania wiedzy (np. nauka oprogramowania specjalistycznego), umiejętności pracy w zespole,
- predyspozycji do prowadzenia help-desk’u (obsługa klienta wewnętrznego),
- znajomości języka angielskiego,
- prawa jazdy kategorii B,
- punktualności,
- sumiennego wykonywania powierzonych obowiązków,
- mile widziana znajomość SAP, programowanie (C++, Visual Basic) oraz znajomość zagadnień związanych z centralkami telefonicznymi i VolP.
Oferujemy:
- pracę na samodzielnym stanowisku,
- możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia,
- pakiet socjalny,
- zorganizowany dojazd do/z siedziby firmy z Warszawy.