kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 17 000 - 22 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zarządzanie podległym zespołem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, koordynowanie prac analityczno-projektowych, programistycznych i wdrożeniowych z obszaru konstrukcji rozkładów jazdy oraz udział w tych pracach, koordynacja integracji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Szukasz pracy, która będzie pasować do Twojej pasji sprzedaży i rozwoju zawodowego? W G DATA możemy Ci to zaoferować! Odkryj fascynujący świat IT, przeszkolimy Cię od podstaw, dostarczymy niezbędne narzędzia i będziemy wspierać na każdym kroku. Obowiązki: Pozyskiwanie nowych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies.
7 dni
What are you going to do? Reach out to potential customers via phone and email (You will be provided with a ready-to-go list of already interested customers who visited veeam's website). Take part in internal product meetings in German and English. Build relations starting from sales experts ending...
Twój zakres obowiązków Udział w opracowaniu i wdrożeniu projektów cyfryzacji procesów. Pozyskiwanie, dokumentowanie i analizowanie wymagań biznesowych. Obsługa awarii, incydentów i problemów w aplikacjach. Współpraca z dostawcami aplikacji. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań....
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista IT z językiem niemieckim
Nr Ref.: 774316
Zadania:
Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Pracę na II linii wsparcia technicznego obejmującą zarządzanie techniczną stroną realizacji projektów
Instalację i konfigurację różnych aplikacji oraz nadzór nad ich przygotowaniem i właściwą integracją za pośrednictwem komunikacji z różnymi działami IT
Rozwiązywanie problemów technicznych lub ich zgłaszanie do działów odpowiedzialnych za ich naprawę
Wsparcie użytkowników aplikacji
Wymagania:
Wykształcenie wyższe mile widziane w obszarze nauk technicznych
Minimum 0,5 roku doświadczenia na stanowisku związanych ze wsparciem technicznym
Dobra znajomość jednego z systemów operacyjnych: Windows, Unix (AIX lub HP) lub Linux (opcjonalnie)
Znajomość języku skryptowego SQL oraz podstawowa wiedza na temat baz danych
Dobra znajomość języka angielskiego (B1) oraz dobra znajomość języka niemieckiego (B1)
Gotowość do relokacji do Wrocławia lub Bydgoszczy
Umiejętność pracy w zespole
Wysokie zdolności interpersonalne
Oferujemy:
Szansa pracy w różnorodnych środowiskach informatycznych
Stabilne zatrudnienie u pracodawcy odnoszącego sukcesu na rynku międzynarodowym
Dla ambitnych i wyróżniających się osób szansa awansu
Możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 17 000 - 22 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zarządzanie podległym zespołem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, koordynowanie prac analityczno-projektowych, programistycznych i wdrożeniowych z obszaru konstrukcji rozkładów jazdy oraz udział w tych pracach, koordynacja integracji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Szukasz pracy, która będzie pasować do Twojej pasji sprzedaży i rozwoju zawodowego? W G DATA możemy Ci to zaoferować! Odkryj fascynujący świat IT, przeszkolimy Cię od podstaw, dostarczymy niezbędne narzędzia i będziemy wspierać na każdym kroku. Obowiązki: Pozyskiwanie nowych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies.
7 dni
What are you going to do? Reach out to potential customers via phone and email (You will be provided with a ready-to-go list of already interested customers who visited veeam's website). Take part in internal product meetings in German and English. Build relations starting from sales experts ending...
Twój zakres obowiązków Udział w opracowaniu i wdrożeniu projektów cyfryzacji procesów. Pozyskiwanie, dokumentowanie i analizowanie wymagań biznesowych. Obsługa awarii, incydentów i problemów w aplikacjach. Współpraca z dostawcami aplikacji. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań....
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...