kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Twój zakres obowiązków Udział w opracowaniu i wdrożeniu projektów cyfryzacji procesów. Pozyskiwanie, dokumentowanie i analizowanie wymagań biznesowych. Obsługa awarii, incydentów i problemów w aplikacjach. Współpraca z dostawcami aplikacji. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań....
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Pełnienie kluczowej roli w wspieraniu działalności firmy poprzez efektywne wykorzystanie usług Microsoft 365. Automatyzacja procesów administracyjnych w Microsoft 365 oraz Entra ID przy użyciu narzędzi takich jak PowerShell i Python....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista IT z językiem niemieckim
Nr Ref.: 774316
Zadania:
Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Pracę na II linii wsparcia technicznego obejmującą zarządzanie techniczną stroną realizacji projektów
Instalację i konfigurację różnych aplikacji oraz nadzór nad ich przygotowaniem i właściwą integracją za pośrednictwem komunikacji z różnymi działami IT
Rozwiązywanie problemów technicznych lub ich zgłaszanie do działów odpowiedzialnych za ich naprawę
Wsparcie użytkowników aplikacji
Wymagania:
Wykształcenie wyższe mile widziane w obszarze nauk technicznych
Minimum 0,5 roku doświadczenia na stanowisku związanych ze wsparciem technicznym
Dobra znajomość jednego z systemów operacyjnych: Windows, Unix (AIX lub HP) lub Linux (opcjonalnie)
Znajomość języku skryptowego SQL oraz podstawowa wiedza na temat baz danych
Dobra znajomość języka angielskiego (B1) oraz dobra znajomość języka niemieckiego (B1)
Gotowość do relokacji do Wrocławia lub Bydgoszczy
Umiejętność pracy w zespole
Wysokie zdolności interpersonalne
Oferujemy:
Szansa pracy w różnorodnych środowiskach informatycznych
Stabilne zatrudnienie u pracodawcy odnoszącego sukcesu na rynku międzynarodowym
Dla ambitnych i wyróżniających się osób szansa awansu
Możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
13 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Twój zakres obowiązków Udział w opracowaniu i wdrożeniu projektów cyfryzacji procesów. Pozyskiwanie, dokumentowanie i analizowanie wymagań biznesowych. Obsługa awarii, incydentów i problemów w aplikacjach. Współpraca z dostawcami aplikacji. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań....
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Pełnienie kluczowej roli w wspieraniu działalności firmy poprzez efektywne wykorzystanie usług Microsoft 365. Automatyzacja procesów administracyjnych w Microsoft 365 oraz Entra ID przy użyciu narzędzi takich jak PowerShell i Python....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...