Ogłoszenie numer: 1432590, z dnia 2016-12-12
Bazując na doświadczeniu kandydata z zakresu technologii sieciowych oraz elektroniki oferujemy pracę polegającą na rozwiązywaniu konkretnych problemów technicznych mogących zaistnieć w eksploatowanym i rozwijanym systemie IT zainstalowanym w pojeździe transportu publicznego w Warszawie. Oczekujemy wcześniejszych doświadczeń z podobnej pracy oraz samodzielnego i innowacyjnego podejścia w rozwiązywaniu problemów. Niezbędne jest odpowiedzialne podejście w kontakcie z Klientem i użytkownikiem. Zapewniamy dostęp do najnowszych technologii IT oraz urządzeń elektroniki, oferujemy możliwość poznania systemów i uczestniczenia w rozwoju produktu.
Specjalista IT (wsparcie serwisu)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2015/01
Opis stanowiska
- serwis projektów IT, w branży kolejowej
Wymagania
- ogólna znajomość technologii sieciowych (GSM, WIFI, Ethernet), protokołów, routingu, urządzeń sieciowych
- znajomość zagadnień sieci (LAN, WAN, WLAN, TCP/IP, DNS, FTP)
- znajomość systemu LINUX w stopniu niezbędnym do konfiguracji i testowania systemów sieciowych zawierających kontrolery pracujące pod kontrolą LINUX
- komunikatywna znajomość angielskiego niezbędna do bezpośredniego komunikowania z osobami odpowiedzialnymi za rozwój produktu w Finlandii
- gotowość do pracy o charakterze serwisowym, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów sprzętowo-software’owych
- wykształcenie wyższe o kierunku odpowiadającym stawianym zadaniom
- mile widziani studenci
- chęć i motywacja do uczenia się nowych technologii i zastosowań
- umiejętność współpracy w zespole, właściwe podejście do klienta
- samodyscyplina i dobra organizacja, utrzymanie porządku w sprawach dotyczących serwisu
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- współpracę w międzynarodowym zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające posiadanemu doświadczeniu