Szukasz ekscytującej możliwości rozwoju kariery?
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Specjalista IT Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Twój profil
- Zainteresowanie tematyką z obszaru informatyki, nowych technologii, systemów contact-center
- Pro-kliencka postawa i bardzo dobre zdolności interpersonalne
- Doświadczenie w HelpDesk i we wdrażaniu systemów / aplikacji
- Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (obsługa użytkowników w języku angielskim)
- Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej także w języku angielskim
Twoje zadania:
- Bieżące wsparcie technicznie (lokalne i zdalne) naszych pracowników pracujących w biurach oraz zdalnie
- Dobór i instalacja oprogramowania firmowego
- Przygotowanie, serwisowanie oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu IT i biurowego
- Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
- Kontrola uprawnień do wewnętrznych systemów
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i sprzętu w celu rozwiązania problemów
- Szkolenie pracowników z wykorzystywania systemów firmowych oraz bezpieczeństwa danych
Oferujemy:
- Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w nowoczesnym środowisku IT
- Elastyczny czas pracy
- Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- Jasno określone zadania
- Napoje i zdrowe przekąski dostępne w biurze
- Zgrany, wspierający się nawzajem zespół
- Nowoczesne biuro w centrum, przy Metro Politechnika
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.