specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników. Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami. Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń dla...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska montaż/demontaż sprzętu IT, serwis/konfiguracja drukarek, okresowa konserwacja i czyszczenie sprzętu IT, diagnoza/rozbudowa infrastruktury sieciowej, pomoc użytkownikom systemu, konfiguracja sprzętu IT.
AquaRD Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest częścią SUEZ, globalnej firmy z branży ochrony środowiska. Specjalizuje się w opracowywaniu nowych technologii oraz ich wykorzystywaniu w procesie projektowania nowoczesnych rozwiązań z dziedziny sterowania, kontroli, komunikacji i transmisji bezprzewodowej.
Specjalista IT Helpdesk
Miejsce pracy: Białystok
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
Rozwiązywanie zgłoszeń i incydentów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 linia wsparcia.
Przekazywanie zgłoszeń i incydentów na 2 linię wsparcia.
Koordynację napraw sprzętu IT i współpracę z serwisami zewnętrznymi.
Nadawanie uprawnień i tworzenie kont w systemach IT
Realizowanie zakupów sprzętu i licencji IT zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
Utrzymywanie i aktualizację dokumentacji.
Wydawanie sprzętu IT użytkownikom zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
Oczekujemy od Ciebie:
Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 7/8/10.
Umiejętności zdalnego i lokalnego rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych i urządzeniach peryferyjnych użytkowników.
Znajomości języka angielskiego.
Umiejętności analitycznego myślenia.
Chęci uczenia się i dużej samodzielności.
Zaangażowania i odpowiedzialnego traktowania powierzonych zadań.
Systematyczności, skrupulatności, uczciwości.
Pracując z nami możesz liczyć na:
Rozwój zawodowy;
Pracę w doświadczonym zespole
Elastyczne godziny pracy;
Udział w szkoleniach, wydarzeniach branżowych/zawodowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników. Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami. Profesjonalne i empatyczne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń dla...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska montaż/demontaż sprzętu IT, serwis/konfiguracja drukarek, okresowa konserwacja i czyszczenie sprzętu IT, diagnoza/rozbudowa infrastruktury sieciowej, pomoc użytkownikom systemu, konfiguracja sprzętu IT.