AquaRD Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest częścią SUEZ, globalnej firmy z branży ochrony środowiska. Specjalizuje się w opracowywaniu nowych technologii oraz ich wykorzystywaniu w procesie projektowania nowoczesnych rozwiązań z dziedziny sterowania, kontroli, komunikacji i transmisji bezprzewodowej.
Specjalista IT Helpdesk
Miejsce pracy: Białystok
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
- Rozwiązywanie zgłoszeń i incydentów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 linia wsparcia.
- Przekazywanie zgłoszeń i incydentów na 2 linię wsparcia.
- Koordynację napraw sprzętu IT i współpracę z serwisami zewnętrznymi.
- Nadawanie uprawnień i tworzenie kont w systemach IT
- Realizowanie zakupów sprzętu i licencji IT zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
- Utrzymywanie i aktualizację dokumentacji.
- Wydawanie sprzętu IT użytkownikom zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
Oczekujemy od Ciebie:
- Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 7/8/10.
- Umiejętności zdalnego i lokalnego rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych i urządzeniach peryferyjnych użytkowników.
- Znajomości języka angielskiego.
- Umiejętności analitycznego myślenia.
- Chęci uczenia się i dużej samodzielności.
- Zaangażowania i odpowiedzialnego traktowania powierzonych zadań.
- Systematyczności, skrupulatności, uczciwości.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Rozwój zawodowy;
- Pracę w doświadczonym zespole
- Elastyczne godziny pracy;
- Udział w szkoleniach, wydarzeniach branżowych/zawodowych;
- Kartę Multisport.